20071101

yahu bu hamilelik hakikaten pek duygulu bi'seymis. Asagidaki metin bir e-postayla geldi, siritarak okurken bir anda burnumun ucu sizlayiverdi:




ANNE KİMDİR/NEDİR?


ANNE, dunyada karsilik beklemeden borek yapan tek insandir. Karsiliksiz sevginin ete kemige burunmus halidir! Ne kadar uzsen de 10 Dakika sonra seni affeden zarif bir memeli turudur, yagli bile olsa tiksinmeden sacini oksayan, kucagina yatiran, opup koklayan tek varliktir,melegin sut verebilenidir.
Yarasin diye muhallebinin icine ciger katarak cocuguna yediren manyaklik derecesinde yaraticidir.Yemek yemeyen cocugun dikkatini cekmek icin elindeki tencere ve Tavalarla maymunluk yapabilen kisidir, kafayi cocuklariyla bozmus,gobek bagi kopsa da yurek bagi asla kopmayan, sevgi dolu fedakar İnsan disisidir, bulasik, utu, vb yaparken bile otomatik olarak cene calan, kendi kendine konusan, kadin dirdir denen mereti erkeklere daha kucukten belletendir . Yemek uzmani, duzen insani, bilgili, kulturlu her seyi bilen sahsiyettir, yavrularini yol tarafindan degil, kaldirim tarafindan yurutendir, Dizi dizi incidir lakin gerektiginde laf sokma dalinda da birincidir, sevgiliden ayrilma haberi verildiginde, "amaaan ben sana daha guzelini bulurum" diyebilen komik bir karakterdir. 'Oglum aradim yoktun. Bende mesaj atayim dedim sana. Gelince ara beni EMİ aslan evladim. Sapkasiz cikma o ka rda.

Kara borulcem benim optum annen , seklinde mesajlar atabilen, teknolojiyi israrla reddeden, kabullenemeyen, kafasina gore Yorumlayan bilisim dusmanidir .. *** AMA ... AMA dunyanin en guzel kucagina sahip, en guzel kokan, harikulade bir varliktir , olmadik yerlerde iyi ki dogurmusum Ulen seni!" diyen ve benim hatirima benimle Freddy mercury dinleyen bir sabir agacidir,evlatlarini asla ayirmayan, ayni zamanda birbirinden koruyan guc abidesidir evde bir yere uzandiginiz an orada temizlik yapacagi tutan, temizlik konusunda kayisi kopardigindan temizlikci gelecek diye evi temizleyen balans ayari kacmis temizlik kaynagidir,Mutfakta yasayan, evde Herkesi idare Eden bir tur canlidir. Sevginin guclerini birlestirdigi sonsuz bakiredir !! oglunun damat - kizinin gelin oldugunu gorunce, cocugu mezun olunca,cocugu gol atinca,cocugu hasta olunca, cocugu askere gidince, asmali kabagi seyredince, Dolar yukselince velhasil buna benzer bir suru seye aglayabilen, bumesaji okurken duygulanip - gozleri dolabilen,aglamaya Meyilli bir yapisi olan duygu pinaridir, son kiiii uc dort; Uzakta dursa da yakin hissedilen, cani hep istenen, asla vazgecilmeyen, Dizinin dibinde olmak istenen, evlatlarin varligini varligina armagan edebilecegi, *** islak - kuru AMA heeeep duygulu*** en onemlisi; kici basi oynamayan Tek kadin modelidir...

2 comments:

Margot said...

Heracığım,
Malum ofis insanıyız, hemen copy paste yapıp ilerde oturan hamile arkadaşa yolladım bu maili :)
Bir türlü tebrikler diyemedim sana, hayırlı evlat olsun, annesini hiç üzmesin :)
Öperim !

hera said...

margot, sagolasin, bu arada hosgeldin:)