20070926

plastik gundem

Simdi de milletce oturuldu tumden Malezya dedikodusu yapilir oldu ya son gunlerde, bazen diyorum "yeter yeter yeter!" ; amacsiz hedefsiz cok sesli geyiklere artik yeter!. Bu dupeduz cok bilindik gazetelerin basarisi degil de nedir? Oyle ki savas ciksa umurumuz degil.. Kanunlarimiz yonetmeliklerimiz, Avrupa Birligi mucadelemiz, egitim-saglik ve en onemlisi insan olma birey olma mucadelemiz kimselerin hatirladigi konular degil.. Varsa yoksa ayni konu. Sonra ister istemez haberleri goruyorum, haberlerin altina dusen yorumlari okuyorum, ve daha coook isimiz var, birakiniz konussunlar diyorum, birakiniz konussunlar:

Ya Allahım ya ne alakası var ya ne saçma konulardan bahsediyoruz ya.Bakın çıkın çarşıya dolaşın herkese sorun türkiye laiklikten vazgeçip şeriatla yönetilsin mi diye emin olun %98 i hayır der.Gidin bir cami hocasına din öğretmenine sorun dini kurallarla mı yönetilsin onlarda hayır der.Kim isterki şeriatla yönetilmeyi bu saatten sonra.Ama bazı konularda dini kurallara göre yönetilmesinede gerek var.Mesela evlilik dışı ilişki kesinlikle yasak olmalı.Akdeniz ege sahilindeli kızlar hep evlenmeden bozuluyorlar.Sabaha kadar içip sarhoş olup ayıp şeyler yapıyorlar.Laikliği seviyorum dinimi de.

2 comments:

hep said...

Sevgili Hera,
hani senin deyiminle "plastik gündem"den kaçamıyoruz tamam da,o yorumları okuyup kendimize işkence etmeyi seviyor muyuz bilmiyorum ama bunu ben de yapıyor ve her defasında aynı moral bozukluğuna düşüyorum.Toplumun durumu bu.O yorumlar kısa yoldan yapılmış küçük küçük anketler,nitelikli istatistik verileri,bi tür biyopsi aslında.Bu yönüyle toplumun bir fotoğrafı,bir röntgen filmi gibi.Bilgisayar kullanabilen,internete girebilecek kadar bilgili,üstüne üstlük gündemle ilgili ve yorum bırakmaya cüret edebilecek kadar okur yazar olanlar bırakıyor üstelik..korkarım içimizde büyüyüp duran ur habis:(

doli incapax said...

benim blogdan buraya devam, - bu yorumcuların durumumu toplumu yansıttığı için -hani içinde doğup büyüdüğümüz akvaryumun dışı- daha çok korkututor sanki beni.