20060711

sekiz doğurmak

Dün gece rüyamda, önce dördüz doğuracağımı öğrendim. Bu haberi duyan yakın arkadaşlarımdan biri ellerini sevinçle çırparak, "yaşasın! birini ölü doğurma şansın olacak!" dedi. Hemen sonra, kocamla yaptığımız cerrahi bir müdahale yüzünden, planlanmış bir dördüz doğuracağımı, dolayısıyla bu sürpriz yumurtalarla beraber toplam sekiziz doğuracağımı idrak ettim. Gözümün önüne "Bak Şu Konuşana" filminde, C.Alley'in hayali geldi: sekiz çocuk etrafta koştururken ben leğenin başında oturmuşum, çamaşır çitiliyorum, etraf dağınıklık ve pislik içinde.. eyvah... (bu arada filmi seyredeli en az 10 sene olmuştur). Kendimle dalga geçebildiğime göre uyanmaya yakın olmalıyım. Nefesim hızlanırken uyandım ve içim bulandı. Bu rüya uyandığım dakikadan beri üzerimden atamadığım bir yorgan gibi boğazımı sıkmaktaydı hala.

3 comments:

Anonymous said...

hayir olsun yahu...iyidir iyidir..mevsimdendir.

hera said...

yok yau zeynepcim, yasadigim huzursuzlukla ilgili son zamanlarda belli ki.. gomuyorsun gomuyorsun hersey cikiyor iste boyle kendiliginden

Su said...

Sen yine birine yorumlat! Merak ettim ya. Sana kotu bir his vermis ama beni cok guldurdu bu ruya