20050920

retrosexual home design


yillardir bu jpeg imajini bilgisayarimda tasiyorum. kimbilir hangi tasarim sitesinden kopyaladim simdi bilemiyorum ama kah masaustume cikiyor, kah resimlerim icine giriyor. gecen sene evin girisini kendim boyamaya kalktigimda da evdeki bilgisayara kadar gitti. bu resimdeki tekbasinalik hosuma gidiyor. eflatunu oldum olasi kendime yakistiramadim ama buradaki kadifemsi eflatun beni besinci kat balkonu gibi kendine cekiyor. yastigin desenini de seviyorum sanirim. tablo niye asilmamis bilmiyorum, tablolar illa asilmali diye bir kural yok burada herhalde. bu resmi seviyorum, resimdeki huzuru ve hareketi seviyorum. resmin yukaridan asagiya olusunu da seviyorum. su koltuga artik bir otursam diyorum.

1 comment:

Anonymous said...

bende beğendim o koltuğu. oturasım geldi. senden mi özendim yoksa bilmiyorum. dinginlik verdi bana sanırım.