20050819

siradan bir gun ve siradan bir aksam yemegi

Sabah 9 ofis, telefonlar, sozlesme taslaklari, haberler, mustakbel musteri toplulugu, aksam 6 cikis ve yorgun yolculugu ardindan bos ev... yalniz oldugum aksamlardan biri. Yani: televizyon, kitap, dergi, tirnak torpusu, bilgisayar ve tikinma aktivasyonlarinin hepsi bir arada yapilabilir...
.
1 demet maydanozu biraz sivi yagla beraber haslanan ve sisen yesil mercimeklere ekledim. Ustune de biraz sarimsak ve sogan ve karabiber... ama hala sicakken. Sonra da yedim. Afyon'lu damarim ustun geldi ki, begendim. Balkonda gunes hala batmamisti, bir de fotografini cekeyim dedim.

4 comments:

Tijen said...

eline saglik canim.
iki önceki yaziya demissin ya çikolata yok pasta yok bu nasil dünya?
sekerim sen istedigini ye, vallahi. bazen ben de istiyorum ama biliyorum ki yillar yili çooook yedim çoooook. bundan sonra hayatimdan eksik olsalar ne olur ki? yine de dayanamadigimda ben de bir parça yiyorum ama beyinde bitiyor ya is, beynime hatirlatmamaya çalisiyorum, hepsi bu!
saglikli bir yaslilik istiyorum ben, hepimiz için.. ayrica biliyorsun sagliksiz bütün malzemelerin benzer sagliklilarini bulmak mümkün, yani zevklerimizi o yöne dogru kaydirabiliriz bence.
tijen

yuvakuran said...

Yaninda bir bardak sorutulmus beyaz dry sarap olsaydi, siradan bir aksam yemegi olmaktan cikarmiydi???

hera said...

tijencigim,
senin mutfaginla degil saglikli yaslilik, yaslanmamak bile mumkun olabilir. yaptigin salatalara, zeytinyaglilara hayranim biliyorsun. kendimi kotu, halsiz, sisman hissettigim gunler olur bazen.. kapina dayanip "beni beslemen yap" (=jr.tijen) dersem sasirma!

sevgili yuvakuran,
ne guzel dusunmussun.. bunu akil edecek biri olmadigindan yanimda, ben kahveye dayaniyorum boyle yalniz aksamlarimda (sair miyim neyim?!)

yuvakuran said...

Birinin akil etmesi beklemek mi lazim, yoksa proaktif olmakmi? bilemiyorum. Bugun Real de beyaz bir Avusturya sarabi gordum. Fiyati da cok 13 YTL. Hemen aldim, buzdolabina koydum. Avusturya usulu biraz soda ile seyreltip aksam ufka karsi veya artik geciken dolunay karsisinda balkonda icsem diye dusunuyorum. Gece kahve tavsiye etmem ama cesit cesit bitki cayi tavsiye edebilirim.