20071105

Teoman'in Ayse Arman'la roportajina dair

Ayse Arman'in Teoman'la yaptigi roportaji okuyunca, dusundum de, birisi gozunun icine bakarak sana dair herhangi bir sey sorarken, en dogru cevabi icinde bulup hemen oracikta cevaplayabilmek baska bir meziyet olsa gerek diye dusundum.
Teoman'i, yillar once konserine gidip "oo papatya" diye bagirarak sarki soyleyip, sonra barmeni tavlayarak aldigim beles ickilerle kendimi yerlerde surunecek kadar rezil edip sarhos olurken de cok sevmistim. Simdiki yasimla adamligini sevdim, dogru soyleyebilecek malzemeyi biriktirebilmis olmasini, dengesini ve en cok da bagimsizligini.

"... Utanıyor musunuz ekranda kendi halinizi görünce?

- O kanalları seyretmediğim için hiç görmüyorum. Sarhoş bir insanın niye utanması gerektiğini de anlamıyorum. Ama arkasından koşturmanın, sarhoş bir adama mikrofon tutmanın, o haldeyken belden aşağı vurmanın, insanları olmadıkları gibi sunmanın utanılacak yanı var...

2 comments:

Asortik Krep said...

Süper cevapmış gerçekten.Belki de bu adam ayık kafayla dünyaya tahammül edemiyor biz yanlış görüyoruz :)

hera said...

en dogru yorum bu herhalde:)