20060403

kibariye'ye ovgu

Son yillarda cok moda oldu. Milletce kendimizi kesfediyoruz, milli degerlerimizi bulup cikariyoruz, siklikla TRT arsivlerine gonderme yapiyoruz, bizde daha neler varmis neler diye sasiriyoruz bir yandan, bir yandan da tuketim seviyemizi artiriyoruz. Yeni pop isimlerin yanisira simdi esas moda Muslum Gurses, Kibariye dinlemek ornegin. Nereye baksak bu isimler var, gencecik cumhuriyet tarihimize gencecik klasikler olarak yazilmayi garantiliyor bu efsaneler. Kibariye'nin hic bir onemi yoktu benim icin, hic bir anima eslik etmemis mesela, ne sarkilarini merak etmisim, ne kendisini. Cumartesi gazetede bir beyanatini okudum, cok sevdim:
.
.
Neler yazilir bu guzel laf uzerine neler derken, bir yandan da hic bir sey yazilmaz diye dusundum. Bu laf buyuk buyuk yazilir Istanbul'da ozel okullarin kapilarina asilir!.

No comments: