20060223

34-35


sabah ruyamda babami ve hayal meyal de erkek kardesimi gorerek uyandim, saat calmamis ve 7.49! saatin calmamasi itinayla ayarlanmis olabilir mi diye karanlik bilincaltimin sesi sarmaladi beni, ruyadan beri hala pesimi birakmayan babamla birlikte. Saat calmayacak, boylelikle ruyamda bu en berbat ve yogun is baskisinin oldugu isleri gormek yerine bilincalti imgeleri basacaklar... Gozlerimi acip kapadim bir iki kere, mekanizma sorunsuz calisiyor mu acaba diye, tamamdir, o kadar da uykusuz bir gece gecirmemisiz demek ki ve gune katilabiliriz yuvarlanarak da olsa... kiyafetlerimi secerken aksami dusundum, ne yapmak istedigimi bilemeden, hem yurumeye musait, hem disi, hem muhendis, hem kocamin sevdigi gibi siyahli beyazli tezatlarla yuzumu acan ama eeen cok da rahat bir kiyafet sectim: siyaheteksiyahcizmesiyahbeyazaudreykazagi/cizgili vee inci küpe!
Arabada bugunu digerlerinden ayri tuttum yine, tum haberlerden arinmak, tanidigim bildigim tum sehir insanlarindan, yollarindan ve cukurlarindan siyrilmak uzere, Closer filminin soundtrack albumunu koydum acar acmaz muzik aletini, kepce kulagimin baska bir ses algilamasina izin vermeden.. (ne degerli kulakmis bu yarabbim!)
Simdi hic vakit yokken vakit yaratiyorum, gelen mesajlari birbir yanitlamaya, insanlari gozumde canlandirmaya, gune yavasca baslamami saglayan bu postu yazmaya..
.
neden tum bu caba derseniz, bugun benim dogum gunum de ondan

9 comments:

azna said...

Kutlu olsun. Nicee mutlu yıllara :)

Defne Koryurek said...

:) iyi yaslar hera.

bilginc said...

nice yaslara;saglikla...

Basak said...

Nice mutlu, sağlıklı yaşlara Hera. :)

Margot said...

Hepi börtdeyler olsun e mi?
Geç kalmışım ama olsun!!!

hera said...

çokçokçok teşekkürler sevgili arkadaşlar

Doruk said...

Yeni yaşın, sağlık, neşe, huzur ve bolca sevgi getirsin Hera, iyi ki doğdun:)

Su said...

Nice mutlu senelere!! (Bunu kaciramazdim herhalde :)

Anonymous said...

selamlar.ben ayse.blogunuzu bana dün bi arkadaşım tavsiye etti,hemen girdim okudum biraz..gerçekten çook hoş.çok okuyor olmalısınız:)
nerden nereye diceksiniz de bu yazıda bir albümden bahsetmişsiniz.closer filminin albümü.o albümde "ı can't take my mind of you"adında bir parça var mı?varsa bana gönderebilir misiniz?mail adresim aysecelikfzt@yahoo.com.ricam sizi kızdırdıysa özür dilerim,göndermeyebilirsiniz(bu parçayı bir defa dinledim,çoook beğenmiştim,adını hemen kaydetmiştim)..gönderseniz de göndermeseniz de teşekkürler.bi şansımı deneyeyim dedim:)